Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Feb 2025 14:05:37 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01776 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Kihelkonna maantee 
L1 // Kihelkonna maantee L2 // Kihelkonna mnt 8b // 8d // 20 // 22 // 
Ringtee L9 // Suuresilla tn 9 // Suuresilla tänav L1 // Suuresilla tänav L2, 
Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Kihelkonna maantee L1 
(Kergliiklustee, Sademevee torustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 34801:005:0114 Ringtee L9

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27270119>  (menetlus nr: 
475274), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KULDSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister